
Provocarea
LuxeWear, un brand de modă premium, se confrunta cu o platformă de e-commerce învechită, care nu oferea o experiență de cumpărare fluentă. Timpul mare de încărcare al paginilor, navigarea greoaie și rata ridicată de abandon a coșului de cumpărături afectau vânzările. Mulți clienți renunțau la achiziție din cauza unui proces de finalizare complicat și a lipsei recomandărilor personalizate.

Soluția noastră
Pentru a îmbunătăți experiența de cumpărături oferită de LuxeWear, Weblook a implementat un design modern, inspirat din estetica brandurilor de lux, care se aliniază perfect identității vizuale a companiei. Am optimizat viteza de încărcare a site-ului, am îmbunătățit paginile de produs cu imagini și videoclipuri de înaltă calitate și am integrat un sistem de recomandări bazat pe inteligență artificială, pentru o experiență de cumpărături personalizată. De asemenea, am simplificat procesul de checkout, reducând numărul de pași și adăugând opțiuni de achiziție rapidă. În plus, am introdus o funcție AR de probă virtuală, care le permite clienților să vadă cum ar arăta produsele înainte de cumpărare.
Rezultatele
Noul website LuxeWear a înregistrat o creștere de 50% a conversiilor, o scădere de 70% a abandonului coșului de cumpărături și o creștere a valorii medii a comenzilor. Clienții au raportat o experiență de cumpărături mai plăcută și mai fluentă, ceea ce a dus la o loialitate mai mare față de brand și la creșterea achizițiilor repetate.
